Etusivu / Asiakkaiden usein kysymät kysymykset / Asetukset
Tämä yhdistää jo työllä olemassa olevat työkirjaukset yhdeksi riviksi jos se on mahdollista
Asetukset >> Yleiset asetukset >> Viestiasetukset >> Viestipohjat, Laskutus
Asetukset >> Yleiset asetukset >> Liittymät >> täppä “Automaattinouto”
Asetukset >> Yleiset asetukset >> Asiakasasetukset – Luo uusi asiakasryhmä, määritä tarvittavat tiedot ja tallenna
Ohje: Asiakasryhmän luonti ja tallentaminen asiakastietoihin
Asetukset >> Tilat, Tyypit ja Toimialat >> Työtyypit- ja Työn lisätilat-välilehti
Asetukset >> Tilat, Tyypit ja Toimialat >> Toimialat
Asetukset >> Tilat, Tyypit ja Toimialat >> Maksueräpohjat
Katso ohje: Maksueräpohjien luonti
Asetukset >> Tilat, Tyypit ja Toimialat >> Tarviketarjoukset
Katso ohje: Tarviketarjoustyypin ja lomakkeen asetukset
Asetukset >> Työntekijät ja roolit >> Pätevyystyypit- ja Pätevyydet-välilehti
Katso ohje: Uuden pätevyystyypin luonti ja lisääminen työntekijän tietoihin
Asetukset >> Työntekijät ja roolit >> Roolit
Katso ohje: Roolien luonti ja liittäminen työtehtävätuotteeseen