Edellisissä blogiteksteissämme keskityimme ohjelmiston vaihtoprosessiin ja mitä apuja yrityksen kannattaa hyödyntää, jotta vaihto ja uuden ohjelmiston opettelu sujuisi mahdollisimman vaivattomasti ja nopeasti. Tärkeitä apuja ovat asiakaspalvelu ja koulutus, mutta entä jos nämä avut on hyödynnetty eikä ohjelmiston käyttö siltikään oikein suju? Tässä tullaankin siihen, että ohjelmistojen käytettävyydessä on suuria eroja. Siksi kysynkin: jos ohjelmiston opettelu kestää yli vuoden, olisiko syytä vaihtaa helppokäyttöisempään?
Mikä tekee Eveliasta helppokäyttöisen?
Evelian kehityksessä on kiinnitetty erityisesti huomiota sen jokapäiväisiin käyttäjiin. Yrityksellämme on yli 30 vuoden kokemus alalta ja tämän takia olemmekin tietoisia siitä, mitä asioita talotekniikka-alan toiminnanohjausohjelmistossa tulee ottaa huomioon.
Asiat jotka helpottavat Evelian käyttäjiä:
Superhaku on kehitetty nopeuttamaan ohjelmiston toimintaa. Haun avulla pääset siirtymään mille tahansa kohteelle, työlle, asiakkaalle tai tuotteelle suoraan etusivulta.
Superhaku helpottaa työtä myös kentällä, sillä sen avulla asentajat löytävät nopeasti oikean työn tai esimerkiksi yhteyshenkilön puhelinnumeron.
Kohdelähtöisyys, Asiakas ei enää ole ohjelmiston käyttäjien kannalta keskiössä vaan laskutusta edeltävissä toiminnoissa useilla aloilla kohde on se, joka merkitsee. Kohdelähtöisyydestä voit lukea lisää työn johdon näkökulmasta ja asentajan näkökulmasta
Selkeä ulkoasu, Evelia on ulkonäöllisesti nykyaikainen, selkeä ja looginen.
Selainpohjaisella ohjelmistolla työt voidaan kirjata ohjelmaan ylös heti tilauksen jälkeen vaikka puhelimella autossa istuessa. Kohteessa työrivit kirjataan tietokoneella tai tabletilla suoraan laskutusohjelmistoon kyseisen työn alle. Kun tiedot on kirjattu ohjelmistoon jo heti työn jälkeen, niitä ei enää tarvitse kirjata uudelleen, vaan kirjatusta työstä voidaan suoraan muodostaa lasku.
Sähköiset dokumentit. Dokumenteilla tarkoitetaan esimerkiksi työhön liittyviä suunnittelukuvia, piirrustuksia, tarkastuspäiväkirjoja ja sopimuksia. Myös esimerkiksi kohteessa otetut valokuvat ovat työhön liittyviä dokumentteja. Ennen näitä dokumentteja on säilytetty mapeissa toimistolla. Nyt esimerkiksi puhelimella otetut kuvat voidaan lisätä suoraan ohjelmistoon kyseisen työn alle, josta ne löytyvät aina jatkossa.
Sähköinen myynti- ja ostoreskontra, myyntilaskujen suoritukset päivittyvät automaattisesti ja näkyvät suoraan ohjelmistossa. Ostolaskut voidaan maksaa suoraan Eveliasta ilman verkkopankkia.
Haluatko kuulla lisää alan nykyaikaisimmasta ohjelmistosta? Soita 010 3377 333 tai varaa etäesittelyaika tästä.