Etusivu / Asiakkaiden usein kysymät kysymykset
Ulkomaalaisen y-tunnuksen voit lisätä asiakastietoihin esimerkiksi nimen jatkoksi. Huom! Evelian y-tunnuskenttä on vain suomalaisia y-tunnuksia varten.
TULOSTUSPALVELU:
Mikäli käytössäsi on Maventan tulostuspalvelu, varmista että olet ottanut käyttöön ja aktivoinut Maventan ulkomaantulostuksen, sekä sen että Eveliasta asiakkaan tiedoista löytyy maa, johon lasku lähetetään.
VERKKOLASKU:
Mikäli lasku lähtee ulkomaille verkkolaskuna, riittää, että osoite ja operaattori ovat oikein.
SÄHKÖPOSTILASKU:
Mikäli lasku lähtee sähköpostitse, ei mitään muutoksia normaaliin tarvita.
Tältä sivulta löydät ohjeita, kaikkien Evelian ominaisuuksien käyttöön.
Siirry tukikeskukseen