Työmaiden helppo hallinta
Evelialla hallitset niin pikkukeikat kuin isommatkin projektit helposti suoraan yhdestä järjestelmästä

EVELIALLA HALLITSET KAIKENKOKOISET TYÖMAAT HELPOSTI JA TEHOKKAASTI
Evelia on järjestelmä, josta löytyy kaikki tarvittava niin pienten keikkatöiden kuin suurempienkin urakoiden tehokkaaseen hallintaan. Töiden hallintaa Eveliassa sinua helpottaa mm.
- Sähköiset lähetteet ja työmääräimet
- Sähköinen dokumentointi & pöytäkirjat
- Asiakas- ja kohderekisteri
- Resursointikalenteri
Kun työmaita hallinnoidaan nykyaikaista työkalua hyödyntäen, varmistetaan että yritys toimii mahdollisimman tehokkaasti. Kun asiat pysyvät helposti hallinnassa, vältytään monilta turhilta virheiltä, jotka vievät niin aikaa kuin rahaa.

Sähköiset lähetteet ja työmääräimet
Evelian sisältämillä sähköisillä työlähetteillä ja -määräimillä hallinnoit työt ja projektit aina vastaanotosta laskutukseen saakka. Evelian sähköiset työmääräimet sisältävät monia eri ominaisuuksia, jotka helpottavat töiden hallintaa niin työmaalla kuin toimistolla. Näitä ominaisuuksia ovat mm. asiakas- ja kohdetiedot, työseloste, kalenteri, sähköiset lomakkeet, muistio, työ- ja tarvikekirjaukset, toimittajien tuotteet ja hinnastot, ostolaskut sekä laskutushistoria.
Suurempia urakoita voidaan taas hallinnoida Evelian projektit-työkalulla.
Sähköisten työmääräinten hyödyt:
- Töiden vastaanottaminen ja uusien töiden luonti on helppoa ja nopeaa
- Lähetteet ja työmääräimet ovat käytettävissä laitteella kuin laitteella, jolloin työn tiedot kulkevat aina mukanasi
- Kaikki tarvittava tieto löytyy helposti ja keskitetysti yhdestä paikasta


Sähköinen dokumentointi & pöytäkirjat
Työmaiden hallintaan kuuluu olennaisena osana sähköiset dokumentit, kuten esim. suunnittelukuvat, pöytäkirjat ja valokuvat, jotka saadaan kaikki lisättyä helposti suoraan Eveliaan.
Eveliasta löytyy valmiina useita eri alakohtaisia lomakkeita ja pöytäkirjoja, joiden täyttö on helppoa niin tietokoneella, tabletilla kuin puhelimellakin. Eveliasta löytyy mm. työmaapäiväkirja, itselleluovutuslomake, lämpöpumpun asennuspöytäkirja, huoltoraportti, sekä yksinkertainen, että laaja tarkastuspöytäkirja.
Lue lisää Evelian sähköisistä lomakkeista ja pöytäkirjoista.
Eveliassa kaikki sähköiset dokumentit saa lisättyä helposti työn tiedostoihin, josta ne löytyvät helposti aina tarvittaessa, olitpa sitten työmaalla, toimistolla tai kotona. Tiedostot saa lähetettyä helposti asiakkaalle myös laskun liitteenä.
Ominaisuuden hyödyt:
- Pääset eroon turhasta paperien pyörittelystä
- Dokumentit ja kuvat voidaan tallentaa Eveliassa suoraan työn tietoihin työmaalla tai toimistolla
- Dokumentit ja pöytäkirjat saadaan lähetettyä asiakkaalle helposti laskun liitteenä
- Dokumentteja päästään tarkastelemaan missä ja milloin vain
- Dokumentit säilyvät jatkossakin ohjelmistossa kyseisen työn alla, josta ne löytää helposti tarvittaessa
Asiakas- ja kohderekisteri
Evelia sisältää sähköiset asiakas- ja kohderekisterit, joiden avulla tarvittavat tiedot, kuten esim. asiakkaan puhelinnumero tai kohteen osoite ovat aina helposti saatavilla.
Myös työhistorian seuranta niin kohde- kuin asiakaskohtaisesti on helppoa, kun työt tallentuvat automatisoidusti niin kohteen kuin asiakkaan tietojen taakse.
Sähköisen asiakas- ja kohderekisterin hyödyt:
- Asiakkaan yhteystiedot ja kohteen sijainti ovat helposti löydettävissä
- Työhistoria helposti löydettävissä

Resursointikalenteri
Evelian resursointikalenterissa on näkyvissäsi kerralla kaikkien työntekijöiden työviikot, jonka ansiosta vapaat tekijät ovat helposti löydettävissä ja työviikkojen suunnittelu on huomattavasti helpompaa ja nopeampaa. Resursointikalenteria hyödyntämällä voidaan myös varmistaa, että yrityksen henkilöresurssit ovat käytössä optimaalisesti.
Yrityksen lisäksi toimiva resursointi auttaa myös työntekijöitä pysymään paremmin kartalla omista töistään. Näin vältytään esimerkiksi siltä, että töitä jää hoitamatta. Kun resursointi on liitetty yrityksen muuhun töidenhallintajärjestelmään, saavat työntekijät kaikki työn tarpeelliset tiedot, kuten aikataulun, työselosteen, kohteen ja asiakkaan tiedot yhdestä ja samasta paikasta.
Sähköisen resursoinnin hyödyt:
- Työkalenterin suunnittelu helpottuu ja tehostuu
- Töiden jakaminen onnistuu reaaliajassa
- Maksimoit yrityksesi resurssit ja vältyt turhalta tyhjäkäynniltä
- Koko yritys on paremmin kartalla siitä, missä kenenkin tulisi olla ja milloin

LISÄÄ OMINAISUUKSIA

Eveliasta löytyy useita eri sähköisiä lomakkeita ja pöytäkirjoja talotekniikka- ja rakennusalan tarpeisiin. Sähköistämällä lomakkeet, ottaa yrityksesi ison askeleen tehokkaampaan ajankäyttöön, kun lomakkeiden täyttäminen, allekirjoittaminen, toimittaminen asiakkaalle ja arkistointi saadaan hoidettua huomattavasti suoraviivaisemmin.

Evelialla sähköistät ja automatisoit myyntilaskutuksen ja -reskontran kuin silmän räpäyksessä. Evelialla myyntilaskujen luonti sujuu ketterästi mm. tukkureiden hinnastojen, sekä automatisoitujen hinnoittelusäännöstöjen ansiosta. Laskut voit lähettää asiakkaalle helposti esimerkiksi verkkolaskuna tai sähköpostitse. Myös suoritusten seuranta on helppoa sisäänrakennetun pankkiyhteyden ansiosta.

Evelialla hoidat yrityksesi ostolaskujen hyväksynnän, tarvikkeiden edelleenlaskutuksen ja ostolaskujen maksatuksen täysin sähköisesti vain muutamalla klikkauksella. Myös erinäisten maksujen, kuten vuokrien ja palkkojen maksaminen suoraan Eveliasta on helppoa ja nopeaa sisäänrakennetun pankkiyhteyden ansiosta.