fbpx

Kaksivaiheinen tunnistautuminen (MFA) nyt Eveliassa

Uuden ohjelmistopäivityksen myötä Eveliassa on nyt kaksivaiheinen tunnistautuminen (mfa). 

Huom! Ennen kuin otat kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön Eveliassa, varmistathan, sinulle on käytössä todentajasovellus (authenticator), jotta pääset kirjautumaan Eveliaan. Katso alta ohjeet.

Miten kaksivaiheinen tunnistautuminen otetaan käyttöön?

Yleisiin asetuksiin on nyt lisätty ”Lisävarmenne”-välilehti. Kyseiseltä välilehdeltä löytyy lisävarmenteen käyttöönottoasetukset. Lisäksi samalta sivulta voidaan tarkastella lisävarmenteen tilaa ja tarvittaessa nollata kaksivaiheinen tunnistautuminen käyttäjäkohtaisesti.

Lisävarmenne-välilehti löytyy nyt yleisistä asetuksista.

Välilehdellä voidaan tarkastella lisävarmenteen tilaa ja nollata kaksivaiheinen tunnistautuminen käyttäjäkohtaisesti.

Lisävarmenteella kirjautuminen Eveliaan

Lisävarmenne on käyttäjäkohtainen. Kun lisävarmenne otetaan käyttäjälle käyttöön Eveliassa, sivulle avautuu ikkuna ”Lisävarmenteen käyttöönotto”. Tässä kohdassa tarvitset todentajasovelluksen (authenticator), jonka avulla voit lukea QR-koodin ja näin ottaa kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön.

Kun kaksivaiheinen tunnistautuminen on otettu käyttöön, kirjautumisen yhteydessä avautuu ikkuna ”Lisävarmenne vaaditaan”. Tällöin siis annetaan aina todentajasovelluksen antama koodi.

 

Tiedoksi asiakkaille: Kivran ja Maventan yhteistyö

Kivra on kuluttajille suunnattu digipostipalvelu, jonne asiakas voi vastaanottaa laskuja. Jos asiakkaallasi on Kivra käytössä, tästä tulee hänelle ensisijainen tapa vastaanottaa laskuja, kun ne lähetetään verkkolaskuna. Jos vastaanottajalta ei löydy Kivra-tiliä tai jos hän on erikseen estänyt laskujen toimituksen Kivran kanavaan kyseiseltä toimittajalta, laskut siirtyvät seuraavaan mahdolliseen kanavaan (Kivra >> Sähköposti >> Tulostuspalvelu).

Jaa kirjoitus

Tilaa uutiskirjeemme!

Tilaamalla uutiskirjeen pysyt ajantasalla Evelian uusimmista toiminnoista sekä ajankohtaisista uutisista.

Ota ensimmäinen askel kohti kannattavampaa liiketoimintaa