Toteutimme lokakuun aikana asiakastyytyväisyyskyselyn, jossa asiakkaamme pääsivät arvioimaan niin Evelia-ohjelmistoa kuin Evelian asiakaspalvelun tasoa, sekä antamaan palautetta ja kehitysideoita toimintamme kehittämiseksi. Kyselyyn saimme 106 asiakasyrityksemme vastaukset.
Halusimmekin nyt jakaa kanssanne muutamia asiakastyytyväisyyskyselymme tuloksia, joista olemme ylpeitä Evelialla.
Asiakkaat erittäin tyytyväisiä Eveliaan
90,5% asiakaskyselymme vastaajista kertoi olevansa tyytyväinen Eveliaan kokonaisuudessaan. 91,4% myös kokee Evelian antavan vastinetta rahoilleen.
Vastaajien keskuudessa 54,7% kuvaili Eveliaa helppokäyttäiseksi ohjelmaksi ja 44,3% kehittyväksi. Myös ohjelmiston luotettavuus, nykyaikaisuus, tehokkuus ja hinta-laatu-suhde sai asiakkailtamme useita mainintoja.
Eveliaa suositellaan mielellään kollegoille
93,2% asiakaskyselymme vastaajista kertoi voivansa suositella Eveliaa kollegalleen. 77,6% vastanneista kertoi myös jo suositelleensa Eveliaa kollegalleen. Asiakastyytyväisyyskyselyssä toteutimme myös NPS:n, jonka tulos oli mahtava 53,4, joka on selkeästi ohjelmistoalan keskiarvoa (42) korkeampi.
Mikä NPS?
NPS eli Net Promoter Score:lla mitataan asiakasuskollisuutta. NPS on yleisesti käytetty mittari, jonka vuoksi se onkin niin toimialakohtaisesti kuin kansainvälisestikin vertailtava tunnusluku. NPS kertoo puhtaasti, ovatko yrityksen asiakkaat halukkaita suosittelemaan yrityksen tuotteita ja palveluita muille.
Asiakaspalvelun taso onnistuttiin pitämään korkealla
Toimiva asiakaspalvelu on alusta alkaen ollut Evelian toiminnan keskiössä. Tämän vuoksi Evelian asiakastyytyväisyyskyselyssä keskityttiin vahvasti myös asiakaspalvelun vastausaikoihin, sekä ongelmanratkaisukykyyn.
98% oli sitä mieltä, että Evelian asiakaspalvelussa ymmärretään hyvin asiakkaiden ongelmat ja kysymykset.
94,3% vastaajista kertoi olevansa tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä Evelian asiakas- ja tukipalveluiden tasoon. Asiakastyytyväisyyskyselyn vastaajista 96,2% kertoi saaneensa asiakaspalveluumme yhteyden nopeasti tai nopeammin kuin osasi odottaakaan. 98% oli sitä mieltä, että Evelian asiakaspalvelussa ymmärretään hyvin asiakkaiden ongelmat ja kysymykset, joka on suuressa osassa onnistunutta ongelmanratkaisua. 93,4% kertoi myös saaneensa ratkaisun ongelmaansa nopeasti Evelian tukipalveluiden kautta.