Rekry: Myynti- ja markkinointihenkinen asiakaspalvelija

**REKRY PÄÄTTYNYT**

Haluatko olla osana kasvavaa, nykyaikaista ja nuorekasta ohjelmistotaloa, jonka keskiössä on tarjota talotekniikka- ja rakennusalan yritysten toimintaa tehostavaa ohjelmistoa? Haemme nyt innokasta ja itseohjautuvaa tekijää monipuolisiin asiakaspalvelutehtäviin.

Evelia Oy on vuonna 2018 perustettu kotimainen ohjelmistotalo. Vaikka yrityksemme onkin vielä nuori, löytyy taustalta useamman vuosikymmenen kokemus sähköisten liiketoimintajärjestelmien osalta. Voit tutustua tuotteeseemme täältä, sekä yrityksemme arkeen sosiaalisen median tileiltämme.

Mitä työtehtäviisi kuuluu?

Työtehtäviisi kuuluu pääasiallisesti huolehtia ohjelmistomme tukipalveluista yhdessä muun tiimin kanssa. Asiakaspalvelutehtäviin kuuluu asiakkaidemme ohjeistaminen ja ongelmien ratkaisu tukichatin, etäyhteyden, sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Työtehtäväsi tavoitteena on pitää huolta, että asiakkaamme pysyvät tyytyväisinä ja saavat tarvitsemansa avun ja ratkaisut nopeasti. 

Halutessasi pääset tekemään myös myynnin ja/tai markkinoinnin tukitehtäviä

Lopullinen työnkuvasi muotoutuu osaamisesi ja mielenkiinnon kohteidesi pohjalta. Mikäli kiinnostusta ja osaamista myynnin ja markkinoinnin tukitehtävistä löytyy, voidaan myös näitä sisällyttää työtehtäviisi. Mikäli olet kiinnostunut asiakaspalvelun lisäksi esimerkiksi myynnistä, saat toki ottaa liidejä hoidettavaksesi, joka näkyy palkassasi provisiolisänä. Mikäli kokemusta ja/tai kiinnostusta markkinoinnista ja viestinnästä löytyy, voidaan työnkuvaasi sisällyttää esimerkiksi erilaisten asiakastukimateriaalien tuottamista.

Tunnistatko itsesi tästä?

– Innostut asiakaskohtaamisista ja motivoidut tyytyväisistä asiakkaista

– Omaat ongelmanratkaisukykyä

– Olet halukas oppimaan uutta ja kehittämään itseäsi

– Omaat hyvät vuorovaikutustaidot

– Olet asiakaspalveluhenkinen

– Olet tarkka, huolellinen ja joustava

Tärkeintä meille on löytää oikeanlainen henkilö, joka tulee hyvin toimeen tiimimme kanssa. Kokemus on aina plussaa, mutta emme odota sinulta viiden vuoden asiakaspalvelukokemusta, sillä uutta oppii tekemällä.

Plussaa toki on, mikäli sinulta löytyy kokemusta:

  • Asiakaspalvelutyöstä
  • Myyntityöstä
  • Viestinnästä tai markkinoinnista
  • Rakennus- ja/tai talotekniikka-alasta
  • Toiminnanohjauksesta tai
  • Taloushallinnon ohjelmistoista

Mitä me tarjoamme sinulle

  • Kattavan perehdytyksen työhön
  • Nykyaikaiset työkalut
  • Loistavat tiimikaverit
  • TES:in mukaisen palkan + provision
  • Mahtavat henkilöstöedut
  • Työympäristön, joka tukee kehittymistä ja uuden oppimista

Työn tarkemmat speksit

Työ on kokoaikainen ja toimipisteesi sijaitsee loistavalla paikalla Turun keskustassa, kirjastosillan vieressä. Työsuhteen aloitus mahdollisimman pian, mutta tarkemmasta päivästä sovitaan yhdessä.

Miten haet paikkaa?

Mikäli mielenkiintosi heräsi ja koet, että voisit olla oikea henkilö kyseiseen työhön, lähetä hakemuskirje ja cv osoitteeseen juha@evelia.fi.

Lisätietoa tehtävästä antaa Juha Saarikoski, juha@evelia.fi / 010 3377 337 (arkisin klo 15-17).

Lähetäthän hakemuksesi 28.2.2021 mennessä. Haastatteluita hoidetaan sitä mukaan, kun hakemuksia on käsitelty ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Jaa kirjoitus

Tilaa uutiskirjeemme!

Tilaamalla uutiskirjeen pysyt ajantasalla Evelian uusimmista toiminnoista sekä ajankohtaisista uutisista.

Ota ensimmäinen askel kohti kannattavampaa liiketoimintaa