Toteutimme tänä syksynä asiakastyytyväisyyskyselyn, jossa kartoitimme kaikkien asiakkaidemme kokemuksia Eveliasta. Kyselyyn saimme 93 asiakasyrityksemme vastaukset.
Halusimmekin nyt jakaa kanssanne muutamia tuloksia niin ohjelmistomme kuin asiakastukemme onnistumisista, joista olemme ylpeitä Evelialla.
Nykyaikainen ja helppo ohjelmisto pitää asiakkaat tyytyväisinä
93% asiakaskyselymme vastaajista kertoi olevansa tyytyväinen Eveliaan kokonaisuudessaan. 98% myös kokee Evelian antavan vastinetta rahoilleen. Vastaajien keskuudessa 64,5% kuvaili Eveliaa helppokäyttäiseksi ohjelmaksi ja 73,1% nykyaikaiseksi. Myös ohjelmiston luotettavuus, kehitys, tehokkuus ja hinta-laatu-suhde sai asiakkailtamme useita mainintoja.
99% vastaajista suosittelisi Eveliaa kollegalle
Mikään mainos tai myyntipuhe ei koskaan ole yhtä luotettava kuin kollegan suositus itse käyttämälleen tuotteelle. 99% asiakaskyselymme vastaajista kertoikin voivansa suositella Eveliaa talotekniikka- ja rakennusalan ammattilaisille. 60% vastanneista kertoi myös jo suositelleensa Eveliaa kollegalleen.
Toimivat tukipalvelut tärkeä osa kokonaisuutta
Toimiva asiakaspalvelu on alusta alkaen ollut toimintamme keskiössä. Koska emme myy vain ohjelmistoa, vaan kokonaisvaltaista palvelua, on myös asiakaspalvelumme taso yksi tärkeimmistä onnistumisen mittaamisen kriteereistä. Tämän vuoksi keskittyikin suuri osa asiakastyytyväisyyskyselymme kysymyksistä asiakaspalveluidemme tason mittaamiseen.
Yrityksemme asiakasmäärän kovan kasvun johdosta, tarvitsee myös asiakaspalvelu suurta panostusta, jotta taso saadaan pidettyä korkealla. Olemmekin panostaneet asiakaspalveluumme uusilla rekrytoinneilla, joilla olemme pystyneet varmistamaan nopeat vastausajat, sekä laadukkaan palvelun. Tässä olemme iloksemme onnistuneet enemmän kuin hyvin, sillä nopeasta kasvusta huolimatta, on asiakastyytyväisyys asiakaspalveluitamme kohtaan jopa parantunut viime vuodesta, jolloin silloinkin tulokset olivat jo erittäin hyviä.
97% vastaajista kertoi olevansa tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä Evelian asiakas- ja tukipalveluiden tasoon. Asiakastyytyväisyyskyselyn vastaajista 100% oli sitä mieltä, että Evelialla ymmärretään hyvin asiakkaiden ongelmat ja kysymykset, joka on suuressa osassa onnistunutta ongelmanratkaisua.
Nopeat vastausajat pitävät asiakkaat tyytyväisinä
Suuri osa onnistunutta asiakaspalvelukokemusta ovat myös nopeat vastausajat. Mikäli ongelma ilmenee esimerkiksi laskua tehdessä ja vastaus palveluntarjoajalta saadaan viikon kuluttua, pysähtyy pahimmassa tapauksessa koko laskutusprosessi siihen. Me Evelialla panostamme nopeaan vastausaikaan, jotta asiat saataisiin aina nopeasti rullaamaan eteen päin, eivätkä näin ollen ongelmat ja kysymykset hidastaisi asiakkaidemme toimintaa.
Vastaajista 99% kertoikin Evelian vastaavan tukipyyntöihin nopeasti ja enemmistön mielestä myös nopeammin kuin osasi odottaa.