Tässä ohjeessa käydään läpi, kuinka tuot paperiset tai sähköpostiin tulleet ostolaskut Eveliaan.
- Avaa vasemmalta palkista "Ostot".
- Klikkaa "Uusi ostolasku" -painiketta.
- Lisää ostolaskulle saaja ja muut pakolliset tiedot:
- - Lähettäjän nimi
- Laskun numero
- Viitenumero tai viesti
- Ostolaskun verollinen summa
- Laskun päiväys ja eräpäivä
- Saajan pankkitili
Huom.!
Mikäli laskulla ei ole viitenumeroa, voit halutessasi käyttää viitenumerona 5555 tai 1009.
- Kun tarvittavat tiedot on täytetty, tallenna muutokset ja ostolasku on lisätty Eveliaan.
- Suosittelemme vielä lisäämään kuvan alkuperäisestä laskusta ostolaskun "Tiedostot"-välilehdelle.
Kun paperinen ostolasku on tuotu Eveliaan, sen voi käsitellä aivan samalla tavalla kuin suoraan Eveliaan tulleet ostolaskutkin.