Tässä ohjeessa käydään läpi, mistä epäonnistuneet ostolaskut löytyvät ja miten ne saadaan uudelleen maksatukseen.
Mistä löydän epäonnistuneet ostolaskut?
Löydät epäonnistuneet ostolaskut kahdesta eri paikasta:
1. Evelian etusivulta
![](https://evelia.fi/wp-content/uploads/2021/01/epäonnistuneet-ostolaskut-etusivu-e1610611016213.jpg)
2. Ostolaskujen ”Epäonnistuneet”-välilehdeltä.
Huom.!
Ostojen sivulle ilmestyy uusi välilehti ”Epäonnistuneet” vasta jos epäonnistuneita ostolaskuja syntyy eli muutoin kyseinen välilehti ei ole näkyvissä.
![](https://evelia.fi/wp-content/uploads/2021/01/epäonnistuneet-ostolaskut-ostot.jpg)
Epäonnistuneen ostolaskun maksaminen
- Mene ostoihin.
- Klikkaa auki "Epäonnistuneet"-välilehti.
![](https://evelia.fi/wp-content/uploads/2021/01/epäonnistuneet-ostolaskut-ostot-1.jpg)
- Klikkaa ''Yritä epäonnistuneiden ostolaskujen maksatusta uudelleen''.
![](https://evelia.fi/wp-content/uploads/2021/01/Näyttökuva-2021-1-14-kello-9.58.36-e1610617339767.png)
- Ostolaskun tila muuttuu ”Epäonnistunut” >> ”Odottaa maksatusta”.
![](https://evelia.fi/wp-content/uploads/2021/01/epäonnistunut-ostolasku-odottaa-maksatusta.jpg)