fbpx

Asiakkaiden ja kohteiden hallinta

Uuden asiakkaan luonti

Ohjeessa käydään läpi, miten luot uuden asiakkaan Eveliaan.

Lataa PDF-ohje 

Uuden kohteen luonti

Ohjeessa käydään läpi, miten luot uuden kohteen Eveliaan.

Lataa PDF-ohje

Eveliassa töitä käsitellään kohdelähtöisesti. Tämä tarkoittaa sitä, että uudet työt lisätään aina sekä kohteelle että asiakkaalle. Kohdelähtöisyyden takana on ajatus, että suurinta osaa kohteissa työskentelevistä ihmisistä kiinnostaa oikeasti juuri kohteen työlistaus ja työhistoria. Asiakkaan työhistoriaa taas tarvitaan usein vain laskutukseen liittyvissä asioissa.

Eveliassa kohteen voi jakaa hierarkkisesti pienempiin alikohteisiin. Alikohde voi olla esimerkiksi kesämökin rantasauna tai isommissa kohteissa voidaan luoda hierarkkinen rakenne, jossa eri rakennukset, osastot, tekniset tilat ja vaikka yksittäiset laitteet eritellään omiksi kohteikseen. Kohderakenne helpottaa töiden, muistioiden ja dokumenttien selaamista kentällä sekä yleisesti kohteiden ja työhistorian hallintaa.